A CORE Quantitatives a CORE Hungary piac- és közvélemény kutató szolgáltatása, mely olyan megoldásokat kínál ügyfeleinek, ami a magyarországi véleményformáló internetező réteg ismereteiből, attitűdjeiből és preferenciáiból kiindulva segít megismerni a társadalom széles rétegeinek fogyasztási szokásait, termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos ismereteit, véleményét.
Az online adatfelvétel a következő valós előnyökkel segíti az online kutatások megrendelőit:
- Az internetes vizsgálatok kiküszöbölik a kérdező hibáit.
- Lényegesen gyorsabb az adatfelvétel.
- A kérdező nem befolyásolja a kitöltőt, így átgondoltabb és őszintébb válaszok születnek.
- Képek, hanganyagok, videoklip használata is könnyen megoldható a vizsgálatban.
- Összetett kérdőívek készíthetők, komplikált ugratásokkal, szerteágazó megjelenési feltételekkel, kvótafigyelővel.
- Könnyebb elérni a nehezen elérhető célcsoportokat, növelni a válaszadási hajlandóságot.
Leggyakoribb szolgáltatásaink
Ügyfél elégedettség, márkahűség vizsgálat – A vásárlói elégedettség és lojalitás mérésének segítségével megállapítható a migrációs potenciál, kik távoztak, mely célcsoport érhető még el.
Fogyasztói igény felmérés – Termékek és szolgáltatások bevezetése előtt a bevezetendő termékek piacának áttekintése és elemzése.
Fogyasztói magatartás vizsgálat, márkapiramis, U&A – A fogyasztók vásárlási szokásainak, és attitűdjeinek vizsgálata.
Árkutatás – Termékek és szolgáltatások ellenértékének meghatározása és átvizsgálása a konkurencia áraihoz viszonyítva, figyelembe véve a fogyasztói elvárásokat és hajlandóságokat.
Kommunikáció hatékonysági vizsgálat – Reklám hatásvizsgálataink a kampányt követően felmerülő kérdésekre szolgáltatnak válaszokat, mint pl., hogy elérte-e a célzott fogyasztói célcsoportot, az üzenet releváns volt-e számukra.
Termékkoncepció tesztek – Az új termékek és szolgáltatások bevezetésével járó kockázat csökkentése, a bevezetés előtt már megismerhetőek az első fogyasztói reakciók.
A CORE panel
- Közel 50 000 regisztrált, aktív tagot foglal magában.
- Reprezentálja a teljes magyar internetező lakosságot.
- Szűréssel (demográfiai tényezők, ESOMAR státusz) célzott kutatási csoportokra bontható.
A CORE Quantitatives előnyei
- Egyedi motivációs rendszer – Magas válaszadói hajlandóság.
- Saját fejlesztésű szoftver – Bármilyen egyedi kérést meg tudunk valósítani.
- Díj-kalkulátor – Automata ajánlat generátor ügyfeleinknek. 2 percen belül számolhat ajánlatukkal.
- Kiemelkedő szakmai háttér
- Legmodernebb kérdezési technikák és megoldások
- Rendszeresen karbantartott és ápolt adatbázis
- Ügyfélközpontú gondolkozásmód